Reklamacje i zwroty
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji Pliki do pobrania
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
NOXBOX sp. z o.o.
ul. Podhalańska 9
41-907 Bytom
Uwaga! Możesz również zareklamować produkt poprzez kontakt telefoniczny z naszym Biurem Obsługi Klienta lub pisząc na adres email: reklamacje@noxbox.pl.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie Pliki do pobrania i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
NOXBOX sp. z o.o.
ul. Podhalańska 9
41-907 Bytom
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje przedsiębiorcom oraz konsumentom w przypadku gdy do transakcji została wystawiona faktura VAT.
Zaloguj się
Waluty
Darmowa dostawa
